Цивільний захист
Навчайтеся жити,
попереджуючи
перешкоди, а не лякаючись
їх.
Ми всі пливемо в одному човні
під назвою –
«Безпечне життя»!
Дитинство
- найважливіший, самобутній і неповторний період у становленні особистості,
саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває
необхідних знань, умінь та навичок, і саме в цей період вона потребує
найбільшої уваги, спілкування і захисту.
Підготовка
дітей у Іскрівській школі проводиться з учнями за тематикою охорони здоров'я та
життя дітей і спрямована на виховання у дітей почуття свідомого та
обов'язкового виконавця установлених правил і норм поведінки при спілкуванні на
вулиці з однолітками та старшими за віком людьми, в місцях переходу вулиці, у
місцях купання, у відкритих водоймищах; формування вмінь щодо користування
вдома газом та електричними побутовими приладами, малими транспортними засобами біля свого
будинку тощо.
У
роботі з батьками наголошується на їх особистій відповідальності за виховання у
своїх дітей духовного і фізичного
здоров'я, як основної передумови
їх щасливого майбутнього, майбутнього нашої Батьківщини – України. Духовність і
мораль батьків - взірець для дітей.
Протягом
навчального року у школі проводиться планомірна робота за тематикою
"0хорона здоров'я і життя дітей". Підсумки цієї роботи підводяться в
кінці навчального року під час проведення "Тижня охорони праці”, зокрема
«Дня ЦЗ».
Метою проведення "Тижня охорони
праці”, зокрема «Дня ЦЗ», і в цілому навчання і виховання з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних
ситуаціях повинно бути формування у дітей:
ü розуміння
цінності власного життя та здоров'я, основ здорового способу життя;
ü правил
безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках під час ручної праці;
ü правил
безпечного перебування на вулицях, правил поводження з незнайомими людьми;
ü навичок
безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих;
ü уявлень про небезпечні
для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;
ü уявлень
про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря, ожеледиця, гроза, град
тощо), ознайомлення дітей з їх природою, характерними ознаками, негативними
наслідками;
ü уявлень про основні
правила поведінки в екстремальних ситуаціях;
ü обережного
поводження з ліками, хімічними, речовинами і побутовою хімією;
ü відчуття
небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил пожежної безпеки.
Ми всі пливемо в одному човні
під назвою –
«Безпечне життя»!
Немає коментарів:
Дописати коментар