Цивільний захист

Цивільний захист


Навчайтеся жити, попереджуючи

перешкоди, а не лякаючись їх.
Ми всі пливемо в одному човні
під назвою –
         «Безпечне життя»!
Дитинство - найважливіший, самобутній і неповторний період у становленні особистості, саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь та навичок, і саме в цей період вона потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту.
         Підготовка дітей у Іскрівській школі проводиться з учнями за тематикою охорони здоров'я та життя дітей і спрямована на виховання у дітей почуття свідомого та обов'язкового виконавця установлених правил і норм поведінки при спілкуванні на вулиці з однолітками та старшими за віком людьми, в місцях переходу вулиці, у місцях купання, у відкритих водоймищах; формування вмінь щодо користування вдома газом та електричними побутовими приладами,  малими транспортними засобами біля свого будинку тощо.
         У роботі з батьками наголошується на їх особистій відповідальності за виховання у своїх дітей духовного і фізичного здоров'я, як основної передумови їх щасливого майбутнього, майбутнього нашої Батьківщини – України. Духовність і мораль батьків - взірець для дітей.
Протягом навчального року у школі проводиться планомірна робота за тематикою "0хорона здоров'я і життя дітей". Підсумки цієї роботи підводяться в кінці навчального року під час проведення "Тижня охорони праці”, зокрема «Дня ЦЗ».
         Метою проведення "Тижня охорони праці”, зокрема «Дня ЦЗ», і в цілому навчання і виховання з питань  захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях повинно бути формування у дітей:
ü розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ здорового способу життя;
ü правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках під час ручної праці;
ü правил безпечного перебування на вулицях, правил поводження з незнайомими людьми;
ü навичок безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих;
ü уявлень про небезпечні для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;
ü уявлень про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря, ожеледиця, гроза, град тощо), ознайомлення дітей з їх природою, характерними ознаками, негативними наслідками;
ü уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;
ü обережного поводження з ліками, хімічними, речовинами і побутовою хімією;
ü відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил пожежної безпеки.






Немає коментарів:

Дописати коментар