Методична робота

 Типова освітня програма для  3 класів закладів загальної середньої освіти. (Затверджено наказом МОН від 08.10.2019 №1273). Детальніше.

Типова освітня програма для 4 класів закладів загальної середньої освіти. (Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №407). Детальніше.

Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня.(Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №405). Детальніше.

 Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня.(Затверджено наказом МОН від 20.04.2018 №408). Детальніше.

 Типові освітні програми для 1-2 класів НУШ

 Типові освітні програми для 3-4 класів НУШ

 Лист МОН від 22.07.2020 № 1/9-394 “Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році”



Про організаціюу методичної роботи
з педагогічними кадрами та її організацію
у  2019-2020 н.р.

Із метою продовження методичної роботи, підвищення рівня навчально-методичної роботи, здійснення ґрунтовного аналізу діяльності педагогічного колективу в цілому й окремих учителів, забезпечення їх готовності до опрацювання проблемних питань педагогічної діяльності в 2019-2020 навчальному році
1. Продовжити  роботу над науково-методичною проблемою :
«Підвищення якості освіти шляхом вдосконалення педагогічної майстерності педпрацівників.».
2. Головним завданням методичної роботи вважати:
o Створення атмосфери творчо¬го пошуку оригінальних нестан-дартних рішень педагогічних проб¬лем.
o Формування у вчителів готовності до впровадження сучасних інноваційних технологій.
o Формування прагнення до оволодіння педагогікою співпраці та співтворчості на принципах особистісно орієнтованих мето¬дик навчання та виховання.
o Робота з обдарованими уч¬нями.
o Розкриття індивідуальних здібностей виховання зацікавленості до навколишнього світу через інтеграцію навчальної діяльності.
o Організацію діяльності педагогічного колективу через введення нових технологій та активних форм навчання як засобу підвищення якості знань, умінь та навичок учнів
3. Затвердити мережу колективних форм роботи:
ШПМ
1.Педагогічні посиденьки  «Рутини НУШ»( керівник Єфімова Ю.С.)
2.Методична кав’ярня «Власна освітня траєкторія педагога» ( керівник Дусмурадова Л.Г.)
3.  ШКГ «Хмарні технології в арсеналі вчителя» ( керівник Бондарєва Н.П.)
а) шкільні методичні об’єднання:
учителів початкових класів (керівник Амброзяк І.І..)
Проблема: « Впровадження інноваційних технологій у процесі навчання і виховання молодших школярів »;
класних керівників (керівник Баранько О.О.)
Проблема: « Діяльність класного керівника щодо спрямування зусиль школи, сім’ї та громадськості на формування активного громадянина сучасного суспільства ».
4. Організувати роботу педагогічного всеобучу для батьків
(відп. Бондарєва Н.П..)
5.Упродовж навчального року провести тижні з навчальних предметів згідно плану роботи школи на 2019-2020 н.р.
6.Провести тижні педагогічної майстерності вчителів ( за планом: уроки, позаурочні заходи, олімпіади, конкурси).
7.Взяти участь у проведенні конкурсів „Вчитель року”.
8.Продовжити взаємовідвідування уроків учителями школи.
9.Провести роботу до чергової атестації.

      Учителям школи:
1.Продовжити роботу над вирішенням індивідуальних методичних проблем.
2. Підвищувати фахову майстерність шляхом самоосвіти.
3.  Продовжити роботу з виявлення та розвитку обдарованості дітей.
4.Забезпечити участь учнів школи в конкурсах  (упродовж року).

Немає коментарів:

Дописати коментар